Hva leter du etter?

ProduktBruttoomsetningAntall kunderAntall vinnerkuponger 1PremieandelSnittomsetning pr spiller
Eurojackpot1 971 971 0751 084 6472 891 09725,3%1 818
Extra643 644 050521 2782 031 86850,2%1 235
Fantasy918 3353 64358273,5%252
Flax1 023 571 7001 114 281 57 277 66248,3%919
Joker862 278 6801 324 8803 596 38149,2%651
Keno279 240 880175 8113 222 91255,7%1 588
Lotto4 266 504 3501 848 18413 991 60949,0%2 308
Nabolaget226 538 300319 062724 33175,8%710
Oddsen4 280 299 856411 2067 958 81379,4%10 409
Tipping525 731 410195 913928 43754,3%2 683
Vikinglotto2 869 385 5781 351 3876 799 03642,8%2 123
ProduktNettoomsetningAntall kunderAntall vinnerkuponger 2PremieandelSnittomsetning pr spiller
Belago118 338 23520 98848 301 63793,2%5 638
Multix173 886 56845 31963 461 12692,2%3 837
ProduktNettoomsetningAntall kunderAntall vinnerkuponger 3PremieandelSnittomsetning pr spiller
Instaspill 41 266 657 338582 410812 437 77094,4 %2 208
1) Én vinnerkupong = én premie per premiegruppe per spill per spillomgang (eksempel: Én 11'er og fire 10'ere i Tipping = to vinnerkuponger)
2) Én vinnerkupong = én premie per spillrunde, uavhengig om du vinner én eller flere premier i samme spillomgang
3) Én vinnerkupong = én premie per spillrunde, uavhengig om en vinner én eller flere premier i samme spillomgang
4) Flax-kundene står for majoriteten av kundemassen. Digital Flax-omsetning er inkludert i omsetningen av Instaspill.
5) Endret beregning av kundegrunnlag for Flax solgt i butikk. Ny beregning tar utgangspunkt i kundegrunnlag målt for rapporteringsåret som helhet, mens tidligere beregning tok utgangspunkt i siste tre måneder.
1) Én vinnerkupong = én premie per premiegruppe per spill per spillomgang (eksempel: Én 11’er og fire 10’ere i Tipping = to vinnerkuponger)
2) Én vinnerkupong = én premie per spillrunde, uavhengig om du vinner én eller flere premier i samme spillomgang
3) Én vinnerkupong = én premie per spillrunde, uavhengig om en vinner én eller flere premier i samme spillomgang
4) Flax-kundene står for majoriteten av kundemassen.  Digital Flax-omsetning er inkludert i omsetningen av Instaspill.
5) Endret beregning av kundegrunnlag for Flax solgt i butikk. Ny beregning tar utgangspunkt i kundegrunnlag målt for rapporteringsåret som helhet, mens tidligere beregning tok utgangspunkt i siste tre måneder.